Osnovna škola Starigrad

Naša ekskurzija

Autor: Marina Marić, 16. 6. 2015.

PRVI DAN

Rano ujutro, 4. lipnja 2015., kada smo strpali u bus ogromne kovčege te kada smo se pozdravili s roditeljima kao da se nećemo vidjeti tri mjeseca, a ne svega tri dana, počela je naša ekskurzija, naš put u Hrvatsko zagorje.

Vozeći se prema Zagrebu, prvom odredištu prema planu voditeljice, u busu je vladala više uzbuđenost nego pjesma. Svi su bili pod dojmom jer je nekima od nas to bilo prvo putovanje bez roditelja. Došavši u Zagreb, prvo smo razgledali Markov trg pa Trg bana Jelačića, a zatim i Katedralu, gdje je bio izložen grob Alojzija Stepinca. Voditeljica nam je pričala zanimljivu, pomalo i strašnu priču o njegovom životu i smrti, a mi smo pažljivo upijali svaku riječ i naravno, fotografirali.

Otišli smo zatim na ručak u restoran preko puta Katedrale, u Kaptolsku klet, gdje radi slavni kuhar Špiček iz emisije Tri, dva, jedan – kuhaj! Na naše razočaranje, ručak je bio manje nego dobar, pa je većina nas tijekom slobodnog vremena otišla u obližnji MacDonalds.

Prije odlaska iz Zagreba, svratili smo do Mirogoja, gdje smo obišli grb prvog hrvatskog predsjednika, doktora Franje Tuđmana.

Predvečer smo stigli u Krapinske Toplice, naše krajnje odredište.  Voditeljica nam je podijelila ključeve pa smo se otišli smjestiti i raspakirati. Uslijedio je kratak odmor i večera, a zatim, odlazak na bazene gdje smo uživali u toploj vodi, masaži i kupanju općenito!

Uspješan prvi dan ekskurzije proslavili smo malom zabavom u sobama, trudeći se ne smetati ostalim gostima u hotelu.

DRUGI DAN

Nakon ranojutarnjeg buđenja i odličnog doručka koji nam je osiguran energiju za cijeli dan, zaputili smo se prema Krapini i Muzeju evolucije na Hušnjakovom brdu.  Muzej nas se veoma dojmio jer smo uz stručnog vodiča, u manje od sat vremena prošetali kroz čitavu ljudsku povijest! Utvrdili smo već postojeće znanje, ali i naučili mnoštvo novih stvari o nastanku Zemlje i čovjeka!

Odlazimo zatim u Trakošćan, prekrasan dvorac čija se ljepota ne može izraziti riječima. Dvorac je veoma velik i ima mnoštvo prostorija, ali nije nam ga bilo teško obilaziti jer je svaka stvar, svaka sitnica bila od neprocjenjive vrijednosti i važnosti za našu povijest i kulturu. Vidjeli smo tamo namještaj, odjeću, slike, knjige pa čak i oružje, od vremena renesanse do 19. stoljeća.

Vidno oduševljeni Trakošćanom, krećemo prema Varaždinu, gdje smo ručali, razgledali ljepote tog baroknog grada i naravno, dobili malo slobodnog vremena za kupnju, šetnju ili odmor uz kavicu. U Varaždinu smo stali na štand kod pravog pravcatog kovača koji nam je, na licu mjesta, iskovao novčiće srećonoše koji, ako ih držite u novčaniku, navodno prizivaju novac. Baš me zanima hoće li moj novčić privući koju kunicu…..

Umorni i iscrpljeni, ali zadovoljni, vraćamo se u hotel na večeru, nakon koje odlazimo u Aquapark! Tamo smo poprilično dugo uživali u različitim bazenima i spuštajući se niz ogroman tobogan! Vrativši se u hotel, brzo smo otišli na spavanje, čak smo mu se i radovali jer je dan bio prepun zabavnih aktivnosti i ljepota toliko drugačijih od onih kojima smo svakodnevno okruženi.

TREĆI DAN

Ustali smo pomalo tužni, znajući da nam je to zadnji dan i da ćemo predvečer biti u svojim kućama. Nakon doručka, polako smo spremali kofere natrag u autobus, pogledom se opraštajući od Krapinskih Toplica.

Posjetili smo Gupčevu lipu i Muzej seljačke bune u Gornjoj Stubici, pa krenuli prema Mariji Bistrici, najpoznatijem hrvatskom marijanskom svetištu. Budući da je u tijeku bila misa, crkvu nismo mogli detaljno razgledati, ali voditeljica nam je sve objasnila o Djevičinim uslišanjima  i povijesti svetišta. Dobili smo malo vremena za kupnju suvenira i nema učenika koji nije kupio makar licitar i vrećicu medenjaka!

U povratku, stali smo u ogromni trgovački centar Westgate gdje smo, makar mi cure, obavile popriličan šoping!

Vozeći se prema svojim domovima, razmišljali smo o ovom predivnom putovanju, kako je ono zapravo naše zadnje zajedničko druženje kao osmašima te kako ćemo u srcu, iz svoje škole, ponijeti mnoštvo uspomena, nekih lijepih, nekih manje lijepih, a nekih najljepših. Naša će ekskurzija biti jedna od ovih potonjih. Najljepša uspomena kao kruna na zajedničkim godinama provedenima u osnovnoj školi!

Anita Bajić

Fotografije!

Osigurajmo obrok

Zeleno srce
UČENIČKA ZADRUGA

Novi godišnji plan i program i ljetopis učeničke zadruge Vitrenik

Potvrde - učenici

Poštovani učenici, roditelji i skrbnici,

na poveznici možete preuzeti i ispisati elektronički zapis / potvrdu o statusu redovitog učenika. Sustav za izdavanje e-potvrda o statusu školovanja redovitog učenika omogućava izdavanje potvrde u različite svrhe, a podatke o učenicima preuzima iz baze podataka e-Matica u kojoj su svi učenici. U padajućem izborniku moguće je izabrati svrhu potvrde. Prijava za sve učenike je putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.

Ana Ramić, tajnica

Zeleno srce kuca za nas

ZELENO SRCE KUCA ZA NAS

VIRTUALNA IZLOŽBA

Rezultati likovno-literarnog natječaja "Zeleno srce kuca za nas" nalaze se na privitku!

e - Dnevnik
BROŠURA
ZAKONI I PRAVILNICI

Zakone i pravilnike možete pronaći na stranicama Agencije za odgoj i obrazovanje

Savjetodavna linija za djecu i roditelje
Moja škola, moj dom

obrazovanja i športa

Agencija za odgoj
i obrazovanje

Digitalni časopis za obrazovne stručnjake

CARNet

Jutarnji list

Večernji list

Zadarski list

Osnovna škola Starigrad / Jose Dokoze 30, HR-23244 Starigrad Paklenica / www.os-starigrad-paklenica.skole.hr / ured@os-starigrad-paklenica.skole.hr